هزینه کلاس زبان فرانسه چقدر است

هزینه کلاس زبان فرانسه : چه عواملی هزینه عوامل مختلف را تعیین می کند؟ آیا هزینه کلاس های حضوری و کلاس های آنلاین فرانسه متفاوت است؟ آیا قیمت کلاس ها در قیمت های مختلف متفاوت است؟! دوره های زبان فرانسه به 24 زبان به صورت حضوری و مجازی ارائه می شود. دوره های آموزشی را با جدیدترین روش های پیشنهادی معاونت فرهنگی سفارت فرانسه در تهران برگزار خواهیم کرد.

مشاوره کلاس زبان فرانسه : 09220348578

کلاس های زبان فرانسه به دو صورت آنلاین و با اساتید مجرب برگزار می شود. مجموعه کتاب های TAXI در حال حاضر جدیدترین و به روزترین روش یادگیری از سطح پایه در گروه زبان فرانسه است.

هزینه کلاس زبان فرانسه

آموزش کتاب TAXI در دپارتمان فرانسه
برخلاف سایر کتاب های درسی فرانسه، مجموعه کتاب های TAXI حاوی مطالب متنوعی برای مهارت های شنیداری با کیفیت و فیلم های آموزشی است. دلیل انتخاب TAXI ، یکی از بهترین مدارس آموزش فرانسه، تنوع مطالب مکالمه با استفاده از کلمات و اصطلاحات رایج و به روز فرانسوی است. در واقع این ویژگی کتاب مورد تایید معاونت فرهنگی سفارت فرانسه است.

آزمون فرانسه

 

مشاوره کلاس زبان فرانسه : 8578 – 034 – 0922

 

هزینه کلاس زبان فرانسه A1 (سطح پایه)

این دوره برای زبان آموزانی است که برای یادگیری زبان فرانسه بدون پیشینه اقدام می کنند. پس از گذراندن این دوره در دپارتمان فرانسه، زبان آموزان می توانند در آزمون های بین المللی فرانسه مانند TEF، DELF و TCF شرکت کنند تا مدرک مبتدی A1 را کسب کنند.

در پایان این سطح، زبان آموزان قادر خواهند بود از واژگان ساده، محاوره ای، ساختارهای دستوری ساده، مکالمه روزمره و جملات اولیه در رابطه با نیازهای عمومی و شخصی استفاده کنند.

انتظار می رود در پایان دوره، فراگیران در مورد موضوعاتی مانند معرفی خود، خواندن کتاب راهنما، احوالپرسی مختصر و درک نسبی صحبت کنند.

 

هزینه کلاس زبان فرانسه A2 (سطح مقدماتی)

در پایان این سطح، زبان آموزان توانایی صحبت کردن برای بیان و درک موضوعات خاص مانند مکالمه روزانه، اطلاعات شخصی، خانواده و محیط های کاری را در شرایط ساده و عادی دارند. همچنین می توانید مطالب پیچیده تری را که در مقالات کوتاه، روزنامه ها و تبلیغات نوشته شده است، درک کنید.

 

هزینه کلاس زبان فرانسه B1 (متوسط)

یکی از اهداف آموزشی این دوره، گسترش دایره لغات و استفاده زبان آموزان است.پس از یادگیری، از فراگیران انتظار می رود که بتوانند به شیوه ای منسجم در مورد رویاها، آرزوها، رویدادها، اهداف، تجربیات و علایق شخصی خود صحبت کنند و بیشتر نیازهای سفر خود را برآورده کنند. به دنیای فرانسوی زبان.

 

هزینه کلاس زبان فرانسه B2 (سطح میانی بالا)

با گذراندن این دوره، فراگیران می‌توانند به بحث‌های جدی‌تر و حرفه‌ای‌تر در حوزه تخصصی خود ادامه دهند و بدون آمادگی قبلی به صحبت واضح، روان و مستمر ادامه دهند.

هدف آموزشی:

از سطح مبتدی تا پیشرفته، مهارت های مکالمه، شنیدن، خواندن و نوشتن فرانسوی را به طور همزمان آموزش دهید.

آموزش های لازم برای آزمون های سفارت برای قبولی در آزمون های TCF، TEFaQ، TEF، DALF، DELF.

تمرکز ویژه بر تقویت مهارت های گفتاری برای متقاضیانی است که در کشورهای فرانسوی زبان زندگی می کنند.

زبان آموزی که با فرهنگ و آداب و رسوم فرانسوی آشنایی دارد تا در این کشور زندگی کند و به تدریس ادامه دهد.

تنوع برنامه کلاس ها با توجه به محدودیت های زمانی هر زبان آموز.

تقویت حرفه ای مهارت های مکالمه و مدیریت گفتگو.

آموزش زبان فرانسه بر اساس جدیدترین متدهای آموزش

 

فرانسوی یک زبان عاشقانه است و شما می توانید آن را به دلایل مختلفی از جمله تحصیل، شغل، تحصیل و حتی علایق شخصی یاد بگیرید. هزینه دوره های زبان فرانسه یکی از مواردی است که در انتخاب رشته مورد نظر خود باید به آن توجه کنید و در این مقاله در مورد هزینه و تاثیر دوره های زبان فرانسه صحبت خواهیم کرد.

جالب اینجاست که مدارک آزمون های DELF و DALF دیپلم زبان فرانسه است که نشان دهنده دانش عمیق دارنده مدرک دائمی فرانسه است.

برعکس سایر آزمون های زبان فرانسه مانند TCF و TEF یک سال اعتبار دارند و در صورت انقضای مدرک، افراد باید مجددا در این آزمون شرکت کنند.

گواهینامه های TEF q, TCF q معمولا برای کسانی که متقاضی مهاجرت به کانادا هستند مورد نیاز است.

نوشته‌های مشابه