مترجم زبان فرانسه : بصورت همزمان

مترجم زبان فرانسه : مرجان علیخان هستم مدرس و مترجم همزمان زبان فرانسه با سال های تجربه کاری در این زمینه، اینجانب دانش آموخته ارشد زبان فرانسه می باشم و خوشحال میشم بتوانم در زمینه ترجمه همزمان فرانسه بتوانم به شما کمک کنم.

مشاوره کلاس زبان فرانسه : 09220348578

جهت هماهنگی با بنده با شماره زیر تماس حاصل فرمایید :

0922-034-8578

کلاس زبان فرانسه مجازی

همایش راه کارهای کشت ذرت در قزوین

با شروع فصل پاییز قسمت شد بعنوان مترجم همزمان زبان فرانسه در همایش راه کارهای کشت ذرت که در تاریخ ۳ مهر ۹۷ در قزوین برگزار گردید حضور داشته باشم. این همایش با حضور عباس کشاورز معاون امور زراعت وزیر جهاد کشاورزی و مدیرعامل فدراسیون ملی ذرت و سورگوم فرانسه در سالن باغستان جهاد کشاورزی استان قزوین گردید.

 

پوشش همایش در خبرگزاری ها:

انتقال تکنولوژی کشت سورگوم با پکیج کامل از فرانسه به ایران/ فرصتی برای مدیریت بحران آب نداریم

دشت قزوین پایلوت اجرای طرح توسعه کشت سورگوم می شود

سال ۲۰۱۷  در نمایشگاه ماینکس تهران از طرف بزینس فرانس بعنوان مترجم همزمان در زمینه صنعت و معدن به مدت سه روز حضور داشته باشم تا بتوانم کمکی برای بهبود روابط اقتصادی بین کارفرمایان ایرانی و فرانسوی کرده باشم. در این مدت تلاش کردیم که بتوانیم راه های ارتباطی بهتری بین ایران و فرانسه در زمینه صنعت برقرار کنیم

حضور گسترده شرکت‌های داخلی و خارجی در نمایشگاه ماینکس ۲۰۱۷

در نمایشگاه ششمین نمایشگاه سالانه فرصتهای سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران، بیش از ۲۰۰ شرکت داخلی ۵۵ شرکت خارجی به طور مستقیم و یا نمایندگان آنها در زمینه ماشین آلات معدنی، حفاری، ماشین آلات و تجهیزات انتقال مواد معدنی، ذوب فلزات، ابزارهای برش و فراوری سنگ های تزئینی و سنگ‌های قیمتی، تجهیزات و تکنولوژی‌های نوین در معدن، تجهیزات انفجار، مهندسین مشاور، شرکتهای سرمایه گذاری مشارکت کرده ‏اند.