دانلود کتاب زبان فرانسه بصورت رایگان

دانلود کتاب زبان فرانسه : کتاب داستان زبان فرانسه Le Match de Thomas زبان فرانسه سطح A1

 

مشاوره کلاس زبان فرانسه : 09220348578

خلاصه داستان:

Dans la cour de recreation. le directeur appelle un a un les eleves

– Cinquieme 2 ! Ajard Sylvie …,

Boyer Chrlotte …, Crouse Thomas … C’est moi. Je traverse la cour. J’ai le coeur qui bat fort!

توضیحات:

کتاب  Le Match de Thomas  از سری کتاب داستان های Lire en Francais facile است که به همراه فایل صوتی، برای زبان آموزان زبان فرانسه تهیه شده است. این کتاب داستان که حدودا 300 تا 500  لغت فرانسوی به کار رفته است. سطح این کتاب A1 می باشد. دارای 6 فصل و تعداد صفحات آن 48 صفحه می باشد و تصاویر آن نیز رنگی است. در پایان کتاب نیز تمرین های متنوع به همراه پاسخ آن قرار داده شده است.

این سری از کتاب های داستان در 6 سطح A1، A2، B1، B2،C1، C2 دسته بندی شده است و افراد پس از انتخاب سطح مناسب خود با مطالعه کتاب مربوط به سطح خود، مطابق روش آموزش داده شده در ادامه مطلب، می توانند به سطح بالاتری اقدام نمایند. در سری داستان های آموزشی فرانسهسعی داریم تا در قالب سطح بندی های مختلف، کتاب های متنوع را در اختیار زبان آموزان قرار دهیم.  

دانلود

پسورد: www.zaban24.com


دانلود کتاب  Le Match de Thomas زبان فرانسه سطح A1

 

خلاصه داستان:

Dans ma classe tout le monde ecrit son blog. Moi aussi j’ai plein de choses dans la tete, plein de questions. Je parle avec mes copines mais quand j’ecris ce n’est pas comme quand je parle. Je peux decrire mes sentiments, mes pensee … Je suis un peu timide et je ne sais pas pourquoi. Des gens vont me lire et m’aimer peut-etre?

توضیحات:

کتاب  Le Match de Thomas  از سری کتاب داستان های Lire en Francais facile است که به همراه فایل صوتی، برای زبان آموزان زبان فرانسه تهیه شده است. این کتاب داستان که حدودا ۳۰۰ تا ۵۰۰  لغت فرانسوی به کار رفته است. سطح این کتاب A1 می باشد. دارای ۶ فصل و تعداد صفحات آن ۴۸ صفحه می باشد و تصاویر آن نیز رنگی است. در پایان کتاب نیز تمرین های متنوع به همراه پاسخ آن قرار داده شده است.

 

این سری از کتاب های داستان در ۶ سطح A1، A2، B1، B2،C1، C2 دسته بندی شده است و افراد پس از انتخاب سطح مناسب خود با مطالعه کتاب مربوط به سطح خود، مطابق روش آموزش داده شده در ادامه مطلب، می توانند به سطح بالاتری اقدام نمایند. در سری داستان های آموزشی فرانسه سعی داریم تا در قالب سطح بندی های مختلف، کتاب های متنوع را در اختیار زبان آموزان قرار دهیم.

 

دانلود فایل

پسود: www.zaban24.com


 

 

 

نوشته‌های مشابه